Bemutatkozás Sérülések Betegségek Gyógytorna Elérhetőség Ajánlott linkek
Gyógytorna



Partnerek




Lábtorna

A gyakorlatokat először ülve, majd fekve végezzük!

  1. A lábakat párhuzamosan egymás mellé tesszük, a két sarkat egyszerre felhúzzuk, majd leengedjük (lábujjhegy).
  2. Felváltva a jobb és bal sarkat emeljük.
  3. Egyszerre felhúzzuk mindkét talpat, majd együtt leengedjük.
  4. Felváltva jobb és bal talpat felhúzzuk- leengedjük.
  5. Egyszerre két lábbal sarokról lábujjhegyre, majd vissza sarokra gördülünk.(sarokállás- lábujjhegyállás) Napi 2x15-20 perc.
  6. Lábujjakat erősen behajlítva talp alá húzzuk- kinyújtjuk, a külső talpszélre                                helyezkedünk.
  7. Lábujjhegyre emelkedve sarkakat széthúzzuk, széthúzva leengedjük, újra emeljük, zárjuk le.
  8. Párhuzamosan egymás mellé tesszük a két lábat. Jobb lábbal végig simítjuk a balt, majd ballal a földet.
  9. Lábujjhegyen járunk apró lépésekkel, magasra felhúzott sarokkal. Mackó járás behajlított lábujjakkal a talp külső szélére nehezkedve.

Játékok:

  1. A földön fekve a labdát a két talp közé fogjuk, lábbal dobjuk és lábbal kapjuk el.
  2. Ceruzát egyik láb ujjaival megfogjuk, a másik lábbal átvesszük.
  3. Földre letett papírlapra ceruzával rajzolunk.
  4. Papír zsebkendőt apró darabokra tépünk. Lábujjal megmarkolva egyenként felszedjük a földről.